Teen Titans Forum
Welcome to the Blue Forum! Feel free to log in or sign up, because this box will know if you don't. (:<
Teen Titans Forum

Teen Titans Forum and Fun is a fan made site. Teen Titans (c) Warner Bros. & Cartoon Network

Welcome to the Teen Titans Blue Forum!

You are not connected. Please login or register

Titans Would Never Say..

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down  Message [Page 2 of 9]

26 Re: Titans Would Never Say.. on Mon Mar 22, 2010 1:43 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
(I'm seriously positive on what Slade did... O.O)

Raven: I GOTTA PEE!!!!
~
Slade: TEEHEE!
~
Starfire: YOU ARE A DOUCHEBAG!
BB: O.O

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

27 Re: Titans Would Never Say.. on Thu Mar 25, 2010 2:44 pm

MadmanRobz

avatar
Titan Trainee
Stuff the Teen Titans would never say huh?

BeastBoy: I love Raven.
Raven: I love Beast Boy.
~~~~~~~~~~
BeastBoy: I don't love Terra.
Terra: I'm not interested in BeastBoy.
[b](I think it's prety obvious what i'm shipping by now...)

View user profile

28 Re: Titans Would Never Say.. on Thu Mar 25, 2010 4:29 pm

Mango ‹з

avatar
Teen Titan Mega Fan
MadmanRobz wrote:Stuff the Teen Titans would never say huh?

BeastBoy: I love Raven.
Raven: I love Beast Boy.
~~~~~~~~~~
BeastBoy: I don't love Terra.
Terra: I'm not interested in BeastBoy.
(I think it's prety obvious what i'm shipping by now...)
(You got it. how about this?)

Raven: *Holding Beast Boy very close to her face.* Show me why they call you beast boy
~~
Robin: I beat Slade...! Now what? uh... *kills himself*
~~
Raven: I'm dating an elephant I am so interested in elephant s because elephant s are so cute!
EVERYTHING IS CUTE!
I LOVE CUTE!

View user profile

29 Re: Titans Would Never Say.. on Thu Mar 25, 2010 5:34 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
Raven: Why ya'll gotz to bes so meanz? Sad

~

(this one's kind of a, I WISH they would, but they would never say...)

Robin: I hate you Starfire, ur ugly and have dot eyebrows, I'm into goth chicks now.

Star: Sad

Raven: Very Happy HURRAY!

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

30 Re: Titans Would Never Say.. on Thu Mar 25, 2010 7:06 pm

Mango ‹з

avatar
Teen Titan Mega Fan
(HEre is a hilarious one)

Robin: Titans, don't GO!"

View user profile

31 Re: Titans Would Never Say.. on Sat Mar 27, 2010 3:18 pm

Akuni

avatar
Titan Sr. Member
Titan Sr. Member
Beast Boy: I hate mopeds.
--
Robin: I'll take a potato chip and EAT IT!
--
Cyborg: Screw the modern art! Very Happy
--
Starfire: *in front of large fire* Today is Pyrokoraza! The day where you sacrifice your mate to gain the secret of the world's peace!
Robin: *twirls on a roasting stick, with apple in mouth* This makes sense.
---

View user profile

32 Re: Titans Would Never Say.. on Sat Mar 27, 2010 4:00 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
Raven: *giggles* I LIKE PONIES!!!! Very Happy

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

33 Re: Titans Would Never Say.. on Sat Mar 27, 2010 11:00 pm

Akuni

avatar
Titan Sr. Member
Titan Sr. Member
Starfire: Stop talking...
Robin and Star: *kiss*
*ZZT*
Congrats. You two have broken the laws of physics, and the forth wall! Very Happy
--

View user profile

34 Re: Titans Would Never Say.. on Sat Mar 27, 2010 11:01 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
XDDD THAT ONE WAS OBVIOUSLY MY FAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

35 Re: Titans Would Never Say.. on Sun Mar 28, 2010 10:35 am

Mango ‹з

avatar
Teen Titan Mega Fan
Akuni wrote:Starfire: Stop talking...
Robin and Star: *kiss*
*ZZT*
Congrats. You two have broken the laws of physics, and the forth wall! Very Happy
--

WTF?!

Robin: Titans, Change Genders!
--
Raven: YUM! WAFFLES! *NOM NOM NOM*

View user profile

36 Re: Titans Would Never Say.. on Sun Mar 28, 2010 11:22 am

Akuni

avatar
Titan Sr. Member
Titan Sr. Member
Robin: I like men now.
---
Cyborg: JIZZ IN MEH PANTZZ! :p
---
Beast Boy: *back in time* Now I can stop Terra from turning evil and we'll be together...
*is in episode Terra, and chases after her*
Terra: The Titans... they won't know what hit them..!
Slade: Correct! Now, go back in 4 months and act all goody goody...
Beast Boy: NO! *grabs gun, and shoots Slade, but misses and hits Terra*
.....
Slade: You've no clue what you've done! You've just shot someone on a Y-7 sho-
.:Teen Titans Future: SCREWED:.
---
Starfire: What is... this thong that you speak of...?

View user profile

37 Re: Titans Would Never Say.. on Mon Mar 29, 2010 1:24 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
Slade: How big is YOUR Littlest Pet Shop NOW?
--
*Robin kicks Slade in chest; Slade falls hard*
Slade: AAAUUUGHH ROBIN, YOU MADE ME BREAK A NAIL!!!
--
Starfire: I've decided to go GANGSTA!
--
Raven: Remind me to fire my therapist.
--
Cyborg: Technology can go away.
--
Robin: Oohh this dress looks awesome!
--
Robin: *announces to Titans* Guys... I just want you to know that... *pauses* I'm gonna get a gender change so I can be with Slade.
Titans: O_O WHAT?!!?!??!?!?!

View user profile

38 Re: Titans Would Never Say.. on Mon Mar 29, 2010 5:16 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
Raven: LEGGO MY EGGO!
~
BB: I WANT A HAMBURGER!
~
Robin: Do you like waffles? YEAH WE LIKE WAFFLES! Do you like pancakes? YEAH WE LIKE PANCAKES! Do you like french toast? YEAH WE LIKE FRENCH TOAST! DODODODO CAN'T WAIT TO GET A MOUTH FULL!!!
~
Starfire: I have decided to become, THE GOTH!
~
Cyborg: Dudes... I have something to say... I SECRETLY WANNA BE A BALLERINA!
Lexi: O_O God you people are weird... (and that means something when I say it! >;D)

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

39 Re: Titans Would Never Say.. on Tue Mar 30, 2010 1:07 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
Beast Boy: GUYS, SHUT UP, I'M TRYING TO DO HOMEWORK!
~~~~~~~
Cyborg: Scooby Dooby DOooooo!

View user profile

40 Re: Titans Would Never Say.. on Tue Mar 30, 2010 4:11 pm

Akuni

avatar
Titan Sr. Member
Titan Sr. Member
Starfire: I saw them... covered in blood.. with Robin... a knife....
--
Slade: Chocolate? Did you say.. CHOCOLATE?!
--
Robin: Oops, I jizzed in meh tights! x3
--

View user profile

41 Re: Titans Would Never Say.. on Tue Mar 30, 2010 6:08 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
Robin *to Slade*: YEP! With or without nuts!
~
Raven: You silly GOOSE!
BB: -_-... I was a duck...
~
Starfire: Mmm... girl, why you so STUPID!!!!???
Robin: O_O' It's like watching Shane Dawson...

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

42 Re: Titans Would Never Say.. on Fri Apr 02, 2010 3:41 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
Slade: *wearing Hannah Montana wig* There's always gonna be another mountain...
~
Robin: OH NO I RAN OUT OF LAME CATCH PHRASES!!!
~
Beast Boy: I'm going... emo.
~
Cyborg: I'm technology challenged.
~
Raven: Call me... Nightwing.
~
Starfire: YO wassap

View user profile

43 Re: Titans Would Never Say.. on Fri Apr 02, 2010 3:44 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
Terra: I cant play sports, I'll get dirt in my finger nails!
~
Raven: IMA GOOFY GOOBER YEAH! YOUR A GOOFY GOOBER YEAH! WE'RE ALL GOOFY GOOBERS YEAH! GOOFY GOOFY GOOBER GOOBER YEAH!!!!!!!!
~
Star: *pokes Bumble Bee's face*
Bumblebee: What are you doing?
Star: The song said to poke her face!

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

44 Re: Titans Would Never Say.. on Fri Apr 02, 2010 3:52 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
Robin: *to Slade* I'm your biggest fan; I'll follow you till you LOVE me!
Slade: O_O
~
Raven: OMG IS THAT A ZIT?!?!?!?!??!?!
~
Plasmus: I advertise for Sprite now. "Drink Sprite... Plasmus does!"
~
Dr. Light: Emo, dudes.
~
Hot Spot: But Aquagirl, why won't you go out with me?
~

View user profile

45 Re: Titans Would Never Say.. on Fri Apr 02, 2010 4:05 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
Cyborg: OMG I LOVE JUSTIN BIEBER SOOOO MUUUUCCCCHHHH!!!!! HE IS SO HOT! OH BABY, BABY, BABY OHHHHH!!!
Everyone ELse: O.O
~
Cyborg: *gets rick roll'd for the fifteenth time today* OH SCREW THIS! *throws computer across the room*
~
(Summer of 2009)
Robin: *burts through the door* OMG! DID YOU GUYS HEAR? HE'S DEAD!-
Cyborg: I KNOW! MICHEAL JACKSON IS DEAD!!!
Robin: What? NO! SCREW HIM! I'M TALKING ABOUT BILLY MAYS!
Raven: Idiots...

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

46 Re: Titans Would Never Say.. on Sun Apr 04, 2010 1:26 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
Cyborg: I HAAATE Affirmative Action.
~
Robin: Did I mention that I'm gay?
~
*Apprentice, the 1st part* Slade: And all you care about you've destroyed.
*Robin looks around and sees the big rocks carved to look like his friends* Robin: Screw them, I just wanna get a really good scene with my face really close to yours for those SladexRobin fans!

View user profile

47 Re: Titans Would Never Say.. on Sun Apr 04, 2010 1:33 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
(XD The first one made me crack up because we're having a debate on affirmative action in my social studies class tomorrow)

Raven: ... OK IT WAS ME!!!!!!
Silkie (thinks): Told you I didn't fart you meanies...
~
Robin: YOU GET THE BEEESSSSTTT OF BOTH WORLDS! sumthin sumthin YEAH sumthin sumthin... O_O
Star: *stares like O.O*
~
Cy: NACHO NACHO MAN!!! I WANT TO BE, A NACHO MAN!!
~
Terra: You silly goose!
Lexi: HTF DO WE LOOK SO ALIKE!!!!!

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

48 Re: Titans Would Never Say.. on Mon Apr 05, 2010 7:55 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
Robin: I'm gonna start listening to Linkin Park and Evanscence.
~
Terra: Did I mention I golf?
~
Robin: *shows up wearing skinny jeans, plaid, and shoes* It's casual day.

View user profile

49 Re: Titans Would Never Say.. on Mon Apr 05, 2010 8:12 pm

LexiNicole

avatar
Teen Titan Mega Fan
(grrr I listen to linkin park and evanscence... XD makin me feel emo... though i do like their hair...)

Star: I am turning... THE EMO!
Rob: WOOHOO!!!
Rae: What am I? A pile of dog crap?
DC creator: HOW THE HELL DID YOU FIND OUT WHAT DC STOOD FOR?!?!
Others: O_O

View user profile https://www.youtube.com/RavenxRobin101

50 Re: Titans Would Never Say.. on Mon Apr 05, 2010 8:49 pm

Injur

avatar
Teen Titan Mega Fan
(sorry lexi!)

Raven: Dumb blonde.
Terra: Excuse me, but I argue for that statement, for all blondes are not dumb, and it is a scientifical fact that 60% blondes are not, in fact, dumb.
Raven: what?!

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 2 of 9]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum